OpenAI nisi të enjten kërkimin ChatGPT, duke e pozicionuar kompaninë për të konkurruar më mirë me motorët e kërkimit si Google, Bing i Microsoft dhe Perplexity.
Në korrik, OpenAI njoftoi se po testonte beta një prototip të motorit të kërkimit, të quajtur SearchGPT, dhe tani ai zyrtarisht e ka futur produktin në ChatGPT.
Veçoria ofron rezultate të përditësuara, kuota aksionesh, lajme, moti dhe më shumë, të mundësuara nga kërkimi në internet në kohë reale dhe partneritetet me ofruesit e lajmeve dhe të dhënave.
Lajmi vjen pasi OpenAI mbylli raundin e tij të zhurmshëm të financimit në fillim të këtij muaji me një vlerësim prej 157 miliardë dollarësh, dhe gjithashtu mori një linjë krediti rrotulluese prej 4 miliardë dollarësh.
ChatGPT, me chatbot-in i tij viral, që pozicionon startup-in e inteligjencës artificiale me fuqi të lartë për të konkurruar më mirë me motorët e kërkimit si Google
Publikimi mund të ketë implikime për Google si motori dominues i kërkimit. Që nga fillimi i ChatGPT në nëntor 2022, investitorët e Alphabet kanë qenë të shqetësuar se OpenAI mund të marrë pjesën e tregut nga Google në kërkim duke u dhënë konsumatorëve mënyra të reja për të kërkuar informacion në internet.
Lëvizja gjithashtu e pozicionon OpenAI si një konkurrent më të madh të Microsoft
dhe bizneset e saj. Microsoft ka investuar afër 14 miliardë dollarë në OpenAI, megjithatë produktet e OpenAI konkurrojnë drejtpërdrejt me AI dhe mjetet e kërkimit të Microsoft, si Copilot dhe Bing.
OpenAI thotë se përdoruesit mund të “kërkojnë në një mënyrë më të natyrshme, intuitive” dhe të bëjnë pyetje pasuese “ashtu siç do të bënit në një bisedë”. Modeli i kërkimit është një version i akorduar i modelit më të fuqishëm të AI të OpenAI deri më tani, GPT-4o, dhe ushqehet pjesërisht nga ofruesit e kërkimit të palëve të treta dhe përmbajtjet e ofruara nga partnerët e industrisë së lajmeve.
“Mendoj se është një mënyrë më e shpejtë/më e lehtë për të marrë informacionin që kërkoj”, tha Altman të enjten gjatë Reddit AMA. “Unë mendoj se do ta shohim këtë veçanërisht për pyetjet që kërkojnë kërkime më komplekse. Unë gjithashtu pres me padurim një të ardhme ku një pyetje kërkimi mund të japë në mënyrë dinamike një faqe interneti të personalizuar si përgjigje!”
OpenAI shkroi në një postim në blog të së enjtes se përdori reagime nga prototipi i saj SearchGPT për të ndërtuar funksionin dhe se planifikon të “vazhdojë të përmirësojë kërkimin, veçanërisht në fusha si blerjet dhe udhëtimet, dhe të shfrytëzojë aftësitë e arsyetimit të serisë OpenAI o1 për të bërë kërkime më të thella.”
ChatGPT do të “kërkojë automatikisht në ueb bazuar në atë që ju kërkoni”, sipas një postimi në blog të OpenAI. Përdoruesit mund të klikojnë manualisht ikonën e kërkimit në ueb brenda ChatGPT për të kërkuar nëse dëshirojnë.
Bisedat tani përfshijnë lidhje me burime si artikuj ose postime në blog, të cilat përdoruesit mund t’i qasen duke klikuar butonin “Burimet” poshtë përgjigjes për të hapur një shirit anësor. OpenAI tha se ka bashkëpunuar me partnerët e tij të lajmeve, duke përfshirë Associated Press, Reuters, Axel Springer, Condé Nast, Hearst, Dotdash Meredith, Financial Times, News Corp., Le Monde, The Atlantic, Time dhe Vox Media.
OpenAI muajt e fundit ka përjetuar disa polemika rreth tranzicionit të saj të ardhshëm në një strukturë fitimprurëse, si dhe një varg largimesh ekzekutive. Jan Leike, një ish-drejtues i ekipit të sigurisë në kompani, shkroi në X ndërsa dha dorëheqjen se “kultura dhe proceset e sigurisë kanë zënë vendin e pasëm ndaj produkteve me shkëlqim” në kompani.