Tiranë, 3 Tetor 2025 – Presidenti i Grupit BALFIN, Samir Mane, ka folur për strategjinë e zgjerimit ndërkombëtar të grupit dhe arsyet që qëndrojnë pas vendimeve të fundit për shitblerje dhe riorganizim të bizneseve të tij.

Gjatë intervistës për “Revista Monitor”, Mane theksoi se Grupi BALFIN ndodhet në një fazë të re zhvillimi, ku aktiviteti nuk kufizohet më vetëm në tregun vendas, por po zgjerohet me shpejtësi në rajon dhe më gjerë.

Në vitin 2024, të ardhurat e grupit arritën në rreth 1 miliard euro, ku 42% e të ardhurave u gjeneruan jashtë Shqipërisë, duke reflektuar fuqinë e pranisë ndërkombëtare të grupit. BALFIN është sot i pranishëm në 11 shtete dhe zotëron plotësisht ose pjesërisht rreth 60 kompani, që operojnë në sektorë strategjikë si financat, tregtia me pakicë, pasuritë e paluajtshme dhe turizmi.

Shitblerjet dhe strategjia e re

Mane sqaroi se shitja e rrjetit SPAR dhe “Fashion Group Albania” ishte pjesë e një strategjie për t’u fokusuar te bizneset me potencial ndërkufitar. Në vend të tyre, grupi po investon në marka si “Kiabi” dhe “Flying Tiger Copenhagen”, me objektiv zgjerimin në disa shtete të rajonit dhe ndërtimin e platformave të unifikuara të shitjeve me pakicë.

Zgjerimi në tregjet ndërkombëtare

Në Austri dhe SHBA, investimet në pasuri të paluajtshme kanë filluar të japin rezultatet e para. Paralelisht, “Tirana Bank” po avancon në digjitalizim, ndërsa në turizëm, hapja e “Green Coast Hotel – MGallery Collection”, në bashkëpunim me “Accor Group”, ka shënuar një hap të rëndësishëm në pozicionimin ndërkombëtar të grupit.

Planet për të ardhmen

Në muajt në vijim, BALFIN synon ta çojë rrjetin e dyqaneve në rreth 250 pika shitjeje në rajon, të prezantojë marka të reja ndërkombëtare dhe të forcojë praninë në sektorin financiar përmes “Tirana Bank” dhe “Happy”. Në plan afatgjatë, strategjia përqendrohet në tregjet e BE-së dhe Amerikës së Veriut, si dhe në sektorin e turizmit dhe zhvillimeve imobiliare në Austri, SHBA dhe Kanada.

Sfida dhe perspektiva

Mane vuri në dukje se integrimi europian i Shqipërisë është një mundësi e madhe për bizneset, por kërkon përmirësim të klimës ligjore, thjeshtim të burokracive dhe investime në kapitalin njerëzor. Sipas tij, konkurrenca që sjell BE-ja mund të kthehet në një motor zhvillimi për sipërmarrjet që përshtaten me inovacion dhe teknologji.

 

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu