Dhe një lutje e sinqertë për ata që thoshin ra ura, u ndryshk ura, u var ura, u prish ura, u vodh ura: Kur të kaloni mbi urë ta gëzoni po aman shani sa më shumë, se plas syri i keq dhe na shtoni inatin për punë- ky ishte komenti i kryeministrit që shoqëronte pamje mbresëlënëse të trafikut natën në urën e Kukësit që u hap sot.
View this post on Instagram
Ura e Kukësit – përtej një kalvari të gjatë e të mundimshëm – është hapur më në fund për lëvizje për gjithë qytetarët, duke lehtësuar kështu ndjeshëm kalimin drejt Kosovës, si një investim, i cili njihet edhe si “Ura e të ardhmes” dhe ka kushtuar 36 milionë euro.
Hapjen e urës, e ka bërë vetë kryeministri Edi Rama dhe nga sot ajo është e kalueshme lirisht.
Ura e varur në 310 metra gjatësi dhe struktura e saj mbajtëse kryesore, është një element prej çeliku special, me hapësirë 270m dhe lartësi 50 metra.
Ajo zëvendëson urën ekzistuese mbi lumin Drin e zhvendosur rreth 100 metra skiç në anën lindore të saj.
Ura është një vepër arti arkitekturore, me dy bazamentet prej betoni në brigjet e liqenit, ndërsa gjatësia e saj do të jetë konstruksion metalik me një hark të madh pa këmbë të ndërmjetme.
Ura ekzistuese do të kthehet në një relike që ka shërbyer për më shumë se 45 vitesh dhe nuk do të ketë lidhje as me autostradën as me rrugë dytësore.
Teksa, ajo, është etiketuar si një “Urë e të ardhmes”, pasi lidh dy pika gjeografikisht, por gjithashtu mishëron një hap drejt rivitalizimit ekonomik dhe lidhjes së zgjeruar rajonale.
Ky është vizioni që qëndron pas urës së re të Kukësit në Shqipëri, me një dizajn modern të rrëshqitjes, një dëshmi e inovacionit dhe të menduarit përpara në zhvillimin e infrastrukturës.
Një rrugë e re për përparim
Ndërtimi i urës së Kukësit nuk ka të bëjë vetëm me ngritjen e një pjese tjetër të infrastrukturës; ai përfaqëson një kapitull të ri në integrimin ekonomik dhe social të Shqipërisë dhe Kosovës. Me trafikun në segmentin Kukës-Morinë të Rrugës së Kombit duke u ridrejtuar përmes urës së Drinit të Zi për dy javë për të akomoduar ndërtimin, projekti tregon një planifikim të përpiktë dhe një angazhim për të minimizuar ndërprerjet.
Rrugët e devijimit, të rregulluara me kujdes për të lehtësuar aksesin në nyjën e re të aeroportit dhe urën e Drinit të Zi, nënvizojnë qasjen holistike të projektit për rritjen e lidhjes rajonale.
Kjo nismë është pjesë e koncesionit ambicioz të autostradës Milot-Morinë, një kontratë pioniere që përfshin shtetin shqiptar, Kastrati Group, që kanë aksione po aq të rëndësishme.
Më shumë se një urë
Në thelbin e saj, ura e Kukësit është një simbol i rritjes dhe i kërkimit të pandërprerë të përmirësimit. Ky investim prej 30 milionë dollarësh nuk është vetëm një shifër financiare; ai përfaqëson vende pune, rritje të aksesit dhe një nxitje për ekonomitë lokale.
Partneriteti midis qeverisë shqiptare dhe sektorit privat në këtë sipërmarrje ilustron një model të suksesshëm bashkëpunimi që mund të krijojë një precedent për projektet e ardhshme të infrastrukturës në rajon. Për më tepër, përfshirja e një rrëshqitjeje në dizajnin e urës është një deklaratë e guximshme mbi inovacionin, që ka të ngjarë të tërheqë vëmendjen përtej përfitimeve të menjëhershme të transportit të përmirësuar.