
Të ndërpriten tarifat shtesë për marrjen e karrocës në bord: bagazhi i dorës, që të konsiderohet një mall i domosdoshëm, duhet të përfshihet në biletën e avionit. Një amendament i paraqitur nga disa eurodeputetë – në prag të votimit të Komitetit të Transportit të Parlamentit Europian të planifikuar për 24 qershor – përpiqet (përsëri) të heqë taksën. Një lehtësim për pasagjerët, por një makth për kompanitë me kosto të ulët që në vitin 2024 fituan 10 miliardë euro nga ata që donin të merrnin një valixhe më të madhe.
Çfarë thotë amendamenti
Pasagjerët duhet të kenë gjithmonë të drejtën të mbajnë një bagazh dore në bord”, thuhet në amendament. Bagazhet e dorës nuk duhet t’I nënshtrohen tarifave shtesë mbi koston e biletës së avionit, me kusht që të jenë brenda dimensioneve maksimale prej 100 centimetrash (shuma e gjatësisë, gjerësisë dhe lartësisë) dhe një peshe maksimale prej 7 kilogramësh. Transportuesit, siç propozohet, mund të zbatojnë dispozita të ndryshme në lidhje me bagazhet shtesë ose më të mëdha të dorës.
Kërkesat
Amendamenti, i cili propozon një Nen 11 të ri, nuk është I qartë në lidhje me vendosjen e bagazheve të dorës. Çdo gjë që mund të ruhet nën sediljen përpara jush nuk I nënshtrohet një pagese shtesë sot. Por karroca në dollapin sipër kokës I nënshtrohet. «Bagazhet e dorës mund të vendosen në kabinën e avionit (si bagazh dore) – thuhet në propozim – ashtu edhe në hambar, si bagazh i regjistruar. Transportuesi mund të refuzojë të mbajë bagazhe të tilla dore vetëm për arsye sigurie që lidhen me peshën ose madhësinë e objektit, në lidhje me karakteristikat e avionit.
Si funksionon sot
Burime nga brenda theksojnë se matjet e parashikuara për bagazhet “të detyrueshme” në çmimin e biletës bazë – sipas amendamentit – janë në gjysmë të rrugës midis sendeve personale falas të ofruara nga linjat ajrore me kosto të ulët (çanta shpine dhe çanta me përmasa 85 centimetra për Ryanair, 90 për Ëizz Air) dhe atyre që kërkojnë pagesë (115 centimetra për Ryanair, 118 për Ëizz Air) dhe mungesa e qartësisë në propozimin e eurodeputetëve rrezikon të krijojë konfuzion se ku duhen vendosur ato në kabinë nëse miratohet.
Reagime
Ajo që menjëherë doli kundër ishte ‘Linjat ajrore për Evropën’ (A4E), aleanca që bashkon disa nga linjat ajrore kryesore, me kosto të ulët dhe jo vetëm. “Propozimi i eurodeputetëve eliminon lirinë e zgjedhjes së konsumatorëve dhe imponon transportin e detyrueshëm me karrocë për të gjithë pasagjerët”, thuhet në një njoftim për shtyp. “Në një nga tregjet më të mëdha në Evropë, Spanjë, mbi 50 milionë pasagjerë (më shumë se vetë popullsia spanjolle) vitin e kaluar nuk kishin nevojë për një bagazh dore shtesë dhe mund të zgjidhnin të mos e përfshinin atë në çmimin e biletës ajrore”, thotë kompania.
“Të lihet liria e zgjedhjes”
“Rezultati do të jetë kosto më e lartë për miliona pasagjerë që as nuk kanë nevojë dhe as nuk përdorin një bagazh dore shtesë”, paralajmëron A4E. Ajo i bën thirrje Parlamentit Europian “ta refuzojë këtë amendament”. “Cili është hapi tjetër? Kokoshka dhe pije të detyrueshme të përfshira në biletën e kinemasë?” pyet Ourania Georgoutsakou, drejtoreshë e përgjithshme e A4E. “Parlamenti duhet t’u japë udhëtarëve lirinë për të vendosur se cilat shërbime duan, për cilat janë të gatshëm të paguajnë dhe mbi të gjitha, cilat preferojnë të mos i kenë.” /Corriere Della Sera