
Një anije mallrash goditi një cisternë që transportonte karburant avioni të hënën në Detin e Veriut, duke shkaktuar një zjarr masiv në Angli dhe duke lënë 32 persona të lënduar.
Një operacion i madh shpëtimi po koordinohej nga Rojet Bregdetare të Mbretërisë së Bashkuar, pasi imazhet tregonin një shtëllungë të madhe tymi të zi dhe flakë që ngriheshin nga vendi i ngjarjes rreth 16 kilometra larg bregut.
Stena Immaculate ishte “ankoruar në brigjet e Detit të Veriut kur u godit nga anija e kontejnerëve Solong,” tha në një deklaratë operatori me bazë në SHBA të Stena, Crowley.
View this post on Instagram
Përplasja “shpërtheu” rezervuarin e ngarkesës “me karburant A1-jet” duke shkaktuar zjarr.
32 të plagosurit ishin nxjerrë në breg për trajtim në tre anije, tha për AFP drejtori i portit Grimsby, Martyn Boyers, duke shtuar se “ambulancat ishin në radhë në kalatë” në portin verilindor të peshkimit anglez.
I gjithë ekuipazhi në bordin e cisternës në pronësi të pronarit suedez të anijes Stena Bulk u konfirmua se ishte gjallë, tha Lena Alvling, një zëdhënëse e firmës për AFP.
Kishte raporte për “zjarre në të dy anijet” të cilave shërbimet e varkave të shpëtimit në Mbretërinë e Bashkuar po reagonin, konfirmoi për AFP Instituti Kombëtar Mbretëror i Varkave të Shpëtimit (RNLI).
Një zëdhënës tha se roja bregdetare po kryente një vlerësim të reagimit të mundshëm kundër ndotjes, ndërsa një organ qeveritar që heton aksidentet detare dërgoi një ekip në Grimsby.
“Ekipi ynë i inspektorëve dhe stafi mbështetës po mbledh prova dhe po ndërmerr një vlerësim paraprak të aksidentit për të përcaktuar hapat tanë të ardhshëm,” tha një zëdhënës i Degës së Hetimit të Aksidenteve Detare.
Sipas grupit të fushatës mjedisore Greenpeace, ishte “shumë herët për të vlerësuar shkallën e ndonjë dëmtimi mjedisor”.
“Në rastin e një derdhjeje nafte ose ndonjë humbje të ngarkesave të rrezikshme nga anija e kontejnerit e përfshirë, shpejtësia e reagimit do të jetë gjithashtu vendimtare në kufizimin e çdo ndikimi,” tha një zëdhënës i Greenpeace.
– Trafiku i njerëzve është pezulluar –
Të gjitha lëvizjet e anijeve u “pezulluan” në grykëderdhjen e Humberit që derdhet në Detin e Veriut, sipas Porteve Britanike të Associated (ABP).
Organizata Ndërkombëtare Detare i tha AFP “fokusi aktual është në shuarjen e zjarrit dhe operacionin e kërkim-shpëtimit”.
Sekretarja e Transportit në Mbretërinë e Bashkuar, Heidi Alexander tha se ishte “e shqetësuar për të dëgjuar” për përplasjen dhe falënderoi të gjitha shërbimet e urgjencës që nxituan në vendngjarje.
Alarmi për përplasjen pranë qytetit port të Hull në East Yorkshire u dha në orën 0948 GMT.
Një helikopter i rojes bregdetare, një aeroplan, varka shpëtimi nga katër qytete dhe anije të tjera aty pranë ishin pjesë e operacionit të madh të shpëtimit, tha roja bregdetare.
Anija e mallrave ishte “Solong” me flamur portugez, në pronësi të kompanisë gjermane Reederei Koepping.
Anija e ngarkesave 140 metra e gjatë, u largua nga Grangemouth në Skoci dhe ishte nisur për në Roterdam, sipas faqes së internetit Vessel Finder.
Përplasjet mbeten të rralla në Detin e Veriut të ngarkuar.
Në tetor 2023, dy anije mallrash, Verity dhe Polesie, u përplasën pranë ishujve Heligoland të Gjermanisë në Detin e Veriut.
Tre persona u vranë dhe dy të tjerë rezultojnë të zhdukur, konsiderohen të vdekur.
Anija Verity me flamurin Isle-of-Man, e cila po transportonte çelik nga porti verior gjerman i Bremenit në Immingham, u mbyt.
Në tetor 2015, anija e mallrave Flinterstar — që mbante 125 ton naftë dhe 427 ton naftë — u mbyt pasi u përplas me cisternën Al Oraiq tetë kilometra (pesë milje) nga brigjet belg më 6 tetor 2015.
Një derdhje e madhe e naftës në Detin e Veriut ndodhi në janar 1993 kur cisterna liberiane Braer pësoi dëmtim të motorit ndërsa po udhëtonte nga Norvegjia për në Kanada.
Uji depërtoi në rezervat e anijes, e cila u rrëzua në Ishujt Shetland të Skocisë dhe lëshoi 84,500 ton naftë bruto./AFP