Me një smartphone në çdo dorë, një laptop apo tablet në çdo tavolinë, opsionet se ku, kur dhe si e konsumojmë argëtimin nuk kanë qenë kurrë më të mëdha, me kusht që të bëhet në mënyrë dixhitale.

Revolucioni i transmetimit në internet është në revansh të plotë me lojtarët globalë të transmetimit si YouTube (më shumë se 2 miliardë përdorues), Netflix (më shumë se 200 milionë përdorues) dhe Disney+ (100 milionë përdorues) që vijnë për të dominuar industrinë e argëtimit me video.

yacht hotel sarande

Ndërsa këto platforma bëhen dominuese, aftësia e tyre për të investuar miliarda dollarë në përmbajtje të reja dhe unike e forcon më tej pozicionin e tyre si fitues të transmetimit global.

Në Amerikë, ku një familje mesatare pajtohet në 4 shërbime transmetimi, ka më shumë se 250 milionë abonime të transmetimit të drejtpërdrejtë. Transmetimi i videos tashmë po vret abonimet e TV me pagesë. Paketat lineare televizive amerikane parashikohen të bien me 50% gjatë pesë viteve të ardhshme.

Me kalimin e vëmendjes në transmetim, po ashtu do të ndryshojnë edhe dollarët e reklamave. Vitet 2020 do të jenë dekada në të cilën TV linear i bazuar në reklama vdes, pasi transmetuesit tradicionalë televizivë nuk do të kenë më fuqinë financiare për të konkurruar në prodhimin e përmbajtjes me gjigantët e livestream. Aktualisht, e vetmja ofertë që mund të ofrojnë transmetuesit e drejtpërdrejtë televizivë si faktor diferencues janë ato sportive dhe transmetime të tjera të drejtpërdrejta. Me lojtarët e transmetimit që tashmë kanë filluar të blejnë të drejtat e transmetimit sportiv, ky avantazh gjithashtu do të zhduket së shpejti.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu