Suksesi dërrmues në moshën 11 vjeçare me Stranger Things. Kriza e identitetit në adoleshencë dhe arratisja nga mediat sociale. Sot Millie Bobby Brown ka gjetur dimensionin e saj të mbrojtur dhe të gjallë, të përbërë nga të qeshurat, çrregullimet dhe miqtë e vërtetë.

 


Millie Bobby Brown ishte 11 vjeç kur filloi të luante rolin e ikonës Eleven. Kur xhiroi skenat e fundit dhjetorin e kaluar në rolin e protagonistes impenjative, besnike dhe telekinetike të Stranger Things, ajo ishte 20 vjeçe, ishte martuar kohët e fundit dhe jetonte në një fermë në Georgia. Disa ditë ajo ushqeu me shishe një dhi të vogël në kampingun e saj. Ajo shpesh i sillte qentë e saj birësues në sheshxhirim, të mirëpritur me përzemërsi nga ekuipazhi.

Tani që Stranger Things ka përfunduar – sezoni i fundit do të transmetohet këtë vit -, Millie Bobby Brown nuk ka stres: ajo ka një rol të dashur në rezymenë e saj, e cila nuk do ta rëndojë atë apo kafaz atë për gjashtëdhjetë vitet e ardhshme të karrierës së saj, nëse ajo vendos të ndjekë gjurmët e Dame Judi Dench.

Po, seriali ishte një nga sukseset më kumbues të epokës streaming. Po, është edhe përgjigja e pyetjes: “Si mbijetoi Netflix në vitin 2022 kur pothuajse një milion abonentë braktisën platformën?”. Dhe po, Braun ishte ylli i parë i serialit që doli dhe Eleven, pa dyshim, krijimi i tij më i paharrueshëm.

Por aktorja lançoi edhe markën e bukurisë dhe stilit të jetesës Florence by Mills, një organizatë për të drejtat e kafshëve e quajtur Joey’s Friends, të cilën ajo e drejton nga ferma e saj, është në sagën e njohur Sherlock, Enola Holmes në Netflix dhe në një film fantastiko-shkencor, The Electric State, me regji të vëllezërve Ruso, në të cilën ajo luan një heroinë rebele në një luftë midis robotëve dhe njerëzve.


Ferma e stërmadhe e Braunit ndodhet në fund të një rruge gjarpëruese, e futur pas një grope të dendur pishe në fshatrat e Georgias. Kur arrij atje në një pasdite të qetë të martën, ajo del nga një stallë për të më përshëndetur së bashku me bashkëshortin e saj, Jake Bongiovi, aktorin, producentin dhe djalin e këngëtarit Jon Bon Jovi. Çifti festoi dashurinë e tyre me një ceremoni të vogël në maj të vitit të kaluar, pasuar nga një dasmë e dytë më e madhe në Toskanë në shtator.
Kur e takoj, Braun ka një fytyrë të freskët, e veshur me një këmishë, xhinse dhe vathë perlash. Ai më prezanton me një sërë delesh, dhish, lopësh, gomarësh dhe një mace elegante bardhë e zi që është ngjitur në një shtyllë për të luajtur me kuajt.

Prindërit e Brown janë britanikë, por ajo ka lindur në Marbella, Spanjë, ku familja ishte transferuar për të qenë pranë gjyshërve të saj atëror. Që në moshë shumë të re ajo kishte treguar një pasion të shfrenuar për muzikën. Në kthimin e saj në Mbretërinë e Bashkuar ajo ishte regjistruar në disa kurse aktrimi, këndimi dhe kërcimi. Në atë kohë, babai i saj, Roberti, punonte në prona të patundshme, ndërsa nëna, Keli, ishte shtëpiake. “Ëndrra ime ishte të bëhesha Hannah Montana,” thotë ajo. “Më pëlqente Hairspray dhe Mamma Mia!””

Kur ishte tetë vjeç, familja u zhvendos përsëri, këtë herë në Orlando, ku prindërit e tij filluan një biznes të zbardhimit të dhëmbëve. Ndërsa karriera e saj si aktore filloi të merrte vrull, ata u zhvendosën në Hollywood, ku ajo mori roletë vogla në NCIS, Modern Family, dhe Grey’s Anatomy. Por më pas mundësitë e punës filluan të pakësoheshin dhe familja u kthye në Mbretërinë e Bashkuar. Para se të hiqte dorë nga çdo shpresë, prindërit e shtynë të regjistronte një audicion për Stranger Things.

Në vitin 2015 Brown mori rolin e vajzës së vogël me fuqi të mbinatyrshme që u rrit në një laborator, e thirrur me numrin e tatuazhuar në kyçin e dorës, e cila miqësohet me një grup fëmijësh të lagjes.

«Ia transmetova Njëmbëdhjetës atë që po mësoja ose po kaloja në jetën time»,—thotë ajo. “Identiteti ka qenë gjithmonë një çështje e madhe me të cilën jemi përballur. A do të vishet si vajzë? Apo me këmishat e babait adoptues, Hopper? Apo do të jetë ajo që miqtë e saj duan ta ndihmojnë të bëhet? Në atë kohë në jetën time, as që e dija se çfarë doja të vishja, nëse preferoja më shumë pamje femërore apo mashkullore. Unë ia përcolla këtë konfuzion personazhit.”

Në njëfarë mënyre, ata na kujtojnë se sa të vështirë punojnë aktorët fëmijë jo vetëm për të ardhmen e tyre, por edhe për njerëzit që duan. Në moshën 15 vjeçare ajo bashkëthemeloi Florence by Mills, një markë e projektuar për Gen Z që ofron produkte të kujdesit të lëkurës dhe veshje rastësore, të emërtuara në nder të stërgjyshes së saj Florence, e cila, sipas legjendave familjare, ishte po aq e pavarur.

Në moshën 19 vjeçare shkroi (me Kathleen McGurl, ed.) romanin e parë, Nineteen Steps, i frymëzuar nga tregimet e gjyshes Ruth për katastrofën e metrosë Bethnal Green gjatë Luftës së Dytë Botërore, kur 173 njerëz humbën jetën ndërsa kërkonin strehim nga një sulm ajror. Edhe emri i kompanisë prodhuese, PCMA, është një homazh për familjen e saj: një akronim i përbërë nga inicialet e vëllezërve Brown. Në rend të lindjes: Paige, Charlie, Millie, Ava. Përveçse është protagoniste e sagës Enola Holmes – Enola është motra më e vogël e Sherlock-ut të famshëm të luajtur nga Henry Cavill -, ajo luajti në Damsel (2024), duke përmbysur stereotipin e “gruas në rrezik” me një kukure plot shigjeta dhe etjen e saj për hakmarrje. Përkrah saj, në film, edhe Robin Wright dhe Angela Bassett. Filmi arriti vendin e parë në Netflix në 79 vende.

“Nuk lejoj shumë njerëz në jetën time dhe kur e bëj këtë, mendoj se duhet të jetë jashtëzakonisht e kontrolluar,” thotë ajo. “Fillova të punoja kur isha shumë e re dhe ndjeva se shtypi ishte vërtet tmerr. Kështu që përpiqem të mbrohem.”

Në moshën 13-vjeçare, ndërsa ishte e angazhuar në një sesion fotografik në Australi, një paparac arriti të futej fshehurazi në sheshxhirim dhe bëri foto voyeuriste, të publikuara ditën e djeshme. Theksi i vogël anglez i Brown del në pah ndërsa flet për këtë: “Nuk kisha asgjë poshtë… Nuk ishte kush e di çfarë, por ishte e mjaftueshme për të qenë e papranueshme. Mendoj se, në përgjithësi, duhet të ketë ligje më të mira mbi mediat, veçanërisht përsa i përket paparacëve dhe shfrytëzimit të imazhit.”

Me kalimin e kohës, Brown u bë gjithnjë e më e seksualizuar online dhe ndaloi së konsideruari internetin një vend të sigurt për të bashkëvepruar me admiruesit. Këto pushtime të vazhdueshme të privatësisë së saj, thotë ajo, e kanë shtrembëruar perceptimin e saj për trupin e saj në një mënyrë me të cilën ende bie ndesh. Në moshën 18 vjeçare, ajo vendosi të hiqte rrjetet sociale nga telefoni i saj. “Ata më bënë të ndihesha e tmerrshme,” thotë ajo, “I fshiva sepse ideja për t’u kthyer në dikë tjetër po bëhej një fiksim.”

Me kalimin e viteve, disa tituj sarkastikë kanë dalë edhe për kompensimin e tij, edhe pse dukeshin të arsyeshme duke marrë parasysh industrinë, popullaritetin e saj dhe suksesin e madh të projekteve të tij. Netflix, sipas raporteve, po i paguante asaj rreth 250,000 $ për episod që nga sezoni i tretë i Stranger Things. Në vitin 2019, platforma do t’i kishte ofruar asaj 10 milionë dollarë për kapitullin e dytë të Enola Holmes, me sa duket përparimi më i lartë që i është dhënë ndonjëherë një aktori nën 20 vjeç.

Sot, Brown thotë se është ndjerë gjithmonë e mbrojtur nga prindërit e saj dhe gjithashtu nga Netflix. Ajo thekson se kontratat që ajo nënshkroi si fëmijë nuk duhet të ishin bërë kurrë të ditura. «Kështu që përfundoni duke e vënë më të voglin në një situatë vërtet të rrezikshme.» E gjithë kjo vëmendje është forcuar në dëshirën e saj për të trajtuar problemin se si trajtohen gratë dhe fëmijët në industrinë e argëtimit.

“Mendoj se të gjithë janë pak shumë falës kur bëhet fjalë për mënyrën se si fëmijët rriten në këtë fushë,” thotë ai. “Falë edhe prindërve të mi, që më mbrojtën, mësova të them jo që në moshë të vogël,” vazhdon ajo. “Mendoj se është një fjalë shumë e fuqishme. Nëna ime është një grua e vëmendshme dhe e mençur dhe di si të mbrohet. Babai më nxiti gjithmonë të flisja për veten time dhe të mos vendosesha kurrë për më pak se ajo që meritoj. Besimi që ajo nguliti tek unë, dashuria dhe shpresa që ajo më transmetoi, më ndihmoi të përballesha me setet dhe fazat që luftonin për veten time me shpresën për të qenë në gjendje të luftoja edhe për të tjerët”.

“Nuk kam qenë kurrë e interesuar të jem e famshme,” shton ajo. “Nuk ka qenë kurrë një qëllim i imi. Më pëlqen aktrimi.”

Ajo e konsideron veten një ekstroverte, por ka një rreth të vogël miqsh. Ajo thotë se duke u rritur në një flluskë me kolegët e Stranger Things kufizuan shoqërinë.

Në sheshxhirim, ata morën mësime private dhe kaluan kohë duke luajtur së bashku. Më pas Covid i izoloi më tej dhe, me kalimin e kohës, secili filloi karrierën e vet si aktor.

Brown dhe Bongiovi dalin në Nju Jork herë pas here me Noah Schnapp, një koleg nga seriali. Ajo u fotografua gjithashtu në Los Angeles së bashku me Zahara dhe Shiloh Jolie, fëmijët e Angelina Jolie dhe Brad Pitt. Megjithatë, kohët e fundit, Brown ndihet më i lumtur kur kalon kohë me kafshët në fermën e saj. “Nuk kam shumë miq,” thotë ajo. “Nuk shkova në shkollë, kështu që e kam të vështirë të lidhem me ata të moshës sime. Unë luftoj pak në këtë kuptim. Më kanë munguar disa gjëra. Por unë jam duke punuar në të.”

Brown dhe Bongiovi ishin përkatësisht 20 dhe 22 vjeç kur u martuan, por Brown flet me qartësi të rrallë për epokën e takimeve dhe iluzionin e të pasurit opsione të pafundme online. “Ne ishim mjaft afër që nga fillimi,” thotë ajo për Bongiovi, të cilin e takoi nëpërmjet miqve të përbashkët.

«Të duash dikë dhe të jesh i dashuruar janë dy gjëra të ndryshme»,—thotë ajo. “Mendoj se i doja shumë njerëz me të cilët isha, pasi i dua miqtë e mi. Por ai është njeriu i parë me të cilin kam dashur dhe kam rënë në dashuri. Nëse nuk jemi plotësisht të përfshirë, cili është qëllimi? Ne duhet të jemi, dhe gjithmonë kemi qenë.” Ajo më thotë se ajo dhe Bongiovi shpresojnë të bëjnë filma që u japin zë historive që janë të nënpërfaqësuara në Hollywood. “Pasioni i Xhejkut është të krijojë histori që në fund fuqizojnë njerëzit,” shpjegon ai. “Ne ndajmë një qëllim shumë të ngjashëm. Dua që ata që i shohin projektet e mia të ndihen të mbështetur, të kuptuar dhe të mendojnë se dikush po i rrënjos ato.»

Ajo tani është duke punuar në kapitullin e tretë të Enola Holmes, dhe do të vazhdojë të zgjerojë strehën e kafshëve. Jeta idilike në fshat është plot ngjarje. “Kafshët mendohet të jenë paqësore,” thotë ajo. “Se Jugu është paqësor, por ka konfuzion. Kafshët e mia janë të zhurmshme, ka çrregullim dhe qentë e mi janë të çmendur. Dhe ka të qeshura, pasion, dhe eksitim, është një vend i gjallë. Ka kaq shumë kaos dhe ja ku lulëzoj përsëri.”/Vanity Fair

 

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu