
Në një takim të organizuar nga Ministria e Arsimit me mësues dhe drejtues shkollash, u prezantuan sot rezultatet e Anketës Ndërkombëtare të Mësimdhënies dhe të Nxënit (TALIS), ku Shqipëria mori pjesë për herë të parë mes 55 sistemeve arsimore të OECD-së, duke arritur në disa tregues mbi mesataren ndërkombëtare.
Kryeministri Edi Rama e cilësoi këtë rezultat si një lajm të mirë për prindërit dhe një arsye krenarie për mësuesit shqiptarë, duke theksuar se anketimi reflekton motivimin, pasionin dhe profesionalizmin e trupës mësimore në vend.
> “Rezultatet kryesore për Shqipërinë reflektojnë motivim, dëshirë për profesionin dhe besim në zhvillimin e aftësive të nxënësve. Nuk kemi asnjë arsye për t’u ndjerë në vështirësi për të qenë krenarë, përkundrazi, jemi krenarë për mësuesit tanë,” – u shpreh Rama.
Sipas tij, TALIS është për mësuesit ajo që PISA është për nxënësit, dhe fakti që Shqipëria renditet me rezultate pozitive mes vendeve të zhvilluara, tregon progresin e bërë në sistemin arsimor.
Ndër gjetjet më pozitive, Kryeministri veçoi:
Përdorimin më të lartë të teknologjisë nga mësuesit shqiptarë krahasuar me mesataren e vendeve të OECD-së;
Marrëdhënien pozitive midis shkollës, prindërve dhe komunitetit, si model bashkëpunimi që po forcohet çdo vit;
Kënaqësinë e mësuesve me profesionin, me 85% të tyre që e kanë zgjedhur mësimdhënien si vokacion.
Rama tha se qeveria do të vazhdojë mbështetjen për mësuesit e rinj, me synimin për të ulur ngarkesën e punës, për të forcuar zhvillimin profesional dhe për të integruar më tej teknologjinë dhe inteligjencën artificiale në mësimdhënie.
Ai nënvizoi se figura e mësuesit është rivendosur në qendër të respektit publik, duke i dhënë fund politizimit të sistemit dhe duke garantuar stabilitet në vendin e punës përmes portalit “Mësues për Shqipërinë”.
Në mbyllje, Kryeministri falënderoi mësuesit për përkushtimin e tyre, duke i quajtur “krenaria e arsimit shqiptar”:
“Jemi shumë krenarë për ju, për mënyrën si nderoni profesionin dhe Shqipërinë. Do të vazhdojmë bashkë rrugën e reformimit të arsimit, që fëmijët tanë të kenë më shumë mundësi dhe një arsim cilësor.”
📊 TALIS (Teaching and Learning International Survey) është një anketë e OECD-së që mat perceptimet, përvojat dhe nevojat profesionale të mësuesve në mbarë botën, duke ofruar të dhëna për politikat arsimore dhe zhvillimin e mësimdhënies.