Pasi fitoi çmimin prestigjioz Evropian të Dizajnit të Produktit në vitin 2024, pajisja inovative glo e BAT siguroi vendin e saj midis liderëve të industrisë së dizajnit.

Çdo vit, Çmimi Evropian i Dizajnit të Produktit mbledh qindra aplikime nga e gjithë bota dhe fituesit janë ata që sjellin ide revolucionare dhe ripërcaktojnë standardet në dizajn. Ky shpërblim, i cili njeh përsosmërinë në dizajnin e produktit, riafirmon angazhimin e BAT për inovacion dhe përvojë superiore të përdoruesit.

Çmimi Evropian i Dizajnit të Produktit u krijua për të nxjerrë në pah dizajnin më inovativ dhe krijues të produktit në një nivel global. Juria, e përbërë nga dizajnerë të njohur, arkitektë dhe ekspertë të industrisë, vlerëson produktet bazuar në funksionalitetin, estetikën dhe kontributin e tyre në jetën e përditshme të përdoruesve. Ky shpërblim përfaqëson një nga standardet më të respektuara në botën e dizajnit, duke bashkuar risitë më të mira nga industri të ndryshme.

Pajisja për ngrohjen e duhanit glo u krijua për t’u ofruar përdoruesve një alternativë moderne ndaj produkteve tradicionale. Dizajni i tij unik dhe zgjidhjet teknologjike e veçuan si fitues në kategorinë e produktit dhe dizajnit industrial. Kjo njohje është një konfirmim i përpjekjeve të vazhdueshme të BAT për të krijuar produkte që nuk janë vetëm inovative, por edhe të dizajnuara sipas nevojave të përdoruesit.

Është e rëndësishme të theksohet se në tre vitet e fundit BAT ka investuar më shumë se 1.4 miliardë euro në zhvillimin, komercializimin dhe shkencën pas portofolit të produkteve të duhanit dhe nikotinës me rrezik të reduktuar*. Qëllimi strategjik i kompanisë është t’i kalojë duhanpirësit nga cigaret në produkte alternative me rrezik të reduktuar* dhe të udhëheqë transformimin drejt një të ardhmeje pa tym deri në vitin 2035.

“Ky shpërblim është një mirënjohje për të gjithë ne në British American Tobacco. Do të thotë shumë për ne, pasi është një konfirmim i angazhimit tonë ndaj shkëlqyeshmërisë në dizajn, por edhe të qëllimit tonë përfundimtar për të transformuar industrinë përmes produkteve më pak të dëmshme* që kombinojnë teknologjinë e përparuar dhe estetikën. Njohja e glo vjen si rezultat i vizionit dhe përpjekjeve të të gjithë ekipit të BAT dhe na motivon më tej që vazhdimisht të ngremë kufijtë e inovacionit”, thekson Sashe Nikolovski, Drejtor i Përgjithshëm për Shqipëri, Maqedoni dhe Kosovë.

Në fillim të korrikut të vitit të kaluar, BAT lançoi pajisjen glo HYPER PRO në tregun shqiptar, duke u bërë kështu kompania e parë në industri që ofron të gjitha kategoritë e produkteve pa tym, duke përfshirë cigaret elektronike, qeskat e nikotinës dhe produktet me ngrohje të duhanit. Glo HYPER PRO sjell një kombinim të inovacionit teknologjik dhe dizajnit të sofistikuar, duke përfshirë teknologjinë HeatBoost™ për shije më intensive dhe ekranin LED EasyView™ për menaxhim më të lehtë të cilësimeve dhe kontroll të përdorimit.

Përveç pajisjes HYPER PRO, BAT prezantoi gjithashtu në treg modelin glo HYPER, më të përballueshëm, i cili ofron një madhësi kompakte, lehtësi përdorimi dhe një dizajn modern, ideal për përdorim të përditshëm. Ky produkt zgjeron më tej portofolin inovativ të BAT dhe kontribuon në qëllimin global të krijimit të një bote pa tym duhani.

*Bazuar në të dhënat shkencore dhe duke supozuar një kalim të plotë nga pirja e cigareve. Këto produkte nuk janë pa rrezik dhe krijojnë varësi.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu