Ujëra të kristalta, çmime të ulëta dhe mbi të gjitha pa “mbiturizëm”. Nëse vitin e kaluar të gjithë e festuan fenomenin e Shqipërisë si destinacionin perfekt veror me kosto të ulët, këtë vit ne kthehemi në Itali për të rizbuluar Kalabrinë, siç e dëshmojnë të dhënat e turizmit që shënuan një gusht praktikisht të shitur në shumë vende të rajonit shkruan gazeta italiane Il messaggero.it
Rajoni duket se ka“shpëtuar” nga proceset e masivizimit turistik që prekin shumë zona të afërta jugore dhe ofron çmime konkurruese edhe në pjesët më të njohura. Gjithashtu për këtë arsye në vitin 2024 Observatori Astoi Confindustria Viaggi e vendos atë ndër destinacionet më të dëshiruara nga italianët së bashku me Pulian, Sardenjen dhe Siçilinë e përjetshme.
Një shembull i çmimeve me kosto të ulët? Në bregdetin Tirren në Campora San Giovanni, një ombrellë dhe dy shezlong kushtojnë 10 euro. Dhe parkimi (i ruajtur) eshte vetem 2 euro. Në Coreca, çadra dhe shezlongët kushtojnë 15 euro. Një drekë në det për dy (me një pjatë secili, pjatë anësore dhe verë) në të njëjtin vend kushton rreth 50 euro. Për më tepër, në shumë institucione është e mundur të sillni drekë nga shtëpia. Çmimet janë më të larta në detin Jon, në Pietra Grande (Caminia) arrijnë në 35 euro për shezlongët dhe ombrellën.
“Për vite të tëra, Kalabria ishte viktimë e një rrëfimi që nxirrte më shumë në pah çështjet dhe bukuritë e saj dhe kritikat. Por tani ajo po ndryshon: ata që vijnë kthehen, nuk ka vetëm det, por edhe male, parqe, rrugë ecjeje dhe çiklizmi. Ka të gjitha. duhet për t’u bërë një destinacion i klasit të parë në vitet e ardhshme”, përfundon presidentja e Seksionit të Turizmit të Unindustria Maria Grazia Gazzaruso.
/Il Messaggero