
Aktorja legjendare Audrey Hepburn ka rrëfyer dikur se një nga momentet më të pakëndshme të karrierës së saj ndodhi gjatë xhirimeve të filmit Breakfast at Tiffany’s (1961). Bëhet fjalë për skenën ikonike ku personazhi Holly Golightly hedh macen nga taksia në një rrugicë të lagur nga shiu. Sipas Hepburn, kjo ishte jashtëzakonisht e vështirë emocionalisht, pasi ajo ishte një dashuruese e madhe e kafshëve dhe e urrente idenë e mizorisë që skena kërkonte të interpretohej.
Në prapaskenë, producentët përdorën disa mace portokalli të trajnuara për role të ndryshme, me rreth nëntë mace që shfaqen në skena të ndryshme. Njëra prej tyre, e njohur nga fansat si “Orangey”, ishte një “yll” i vërtetë i kinemasë së asaj kohe dhe madje fitoi edhe çmime për interpretimin si kafshë aktore.
Në planin narrativ, skena ka një peshë të fortë simbolike: Holly këmbëngul se as ajo dhe as macja “nuk i përkasin askujt”, por akti i braktisjes në shi pasqyron frikën e saj nga lidhja dhe përgjegjësia. Kthimi i saj në shi për ta gjetur macen shënon momentin e ndryshimit emocional, ku ajo pranon se dashuria dhe përgjegjësia janë zgjedhje — jo pranga. Finalja, me përqafimin në rrugicë, e bën macen katalizatorin e transformimit të personazhit dhe një nga elementët më të paharrueshëm të filmit.



