Fushata elektorale e Edona Bilalit në Shkodër ka prodhuar një shembull të qartë të një qasjeje të gabuar në komunikimin politik, ku në vend që të frymëzohet besimi i qytetarëve, abuzohet me ndjenjat më të thella njerëzore.

Në spotin e saj, përdoret skena e një të moshuari të sëmurë, i cili shpreson të mbijetojë deri në ditën e zgjedhjeve (11 maj), për t’i dhënë votën kandidatit të preferuar. Ky inskenim është perceptuar si një formë e rëndë manipulimi emocional, ku vota dhe vetë shpresa për jetë trajtohen si mallra të negociueshme.

Në fakt, kjo fushatë ngjason shumë me atmosferën e romanit “Frymë të vdekura” të Nikolai Gogolit: aty ku shpirtrat e njerëzve të vdekur shiteshin dhe bliheshin për përfitime personale, edhe këtu dinjiteti i qytetarit zhvishet nga çdo vlerë njerëzore dhe kthehet në një numër, në një premtim elektoral pa shpirt. Përmes një inskenimi të rëndë emocional, personi real, me ndjenjat dhe jetën e tij, zëvendësohet nga një votë e ftohtë, e instrumentalizuar.

Ky krahasim nënvizon tragjedinë e thellë të një fushate që në vend të përqafojë jetën dhe shpresën, përpiqet të kapitalizojë mbi frikën dhe sëmundjen. Reagimi i publikut ndaj këtij spoti ishte i menjëhershëm dhe i ashpër, duke e detyruar kandidaten të tërhiqet dhe të fshijë materialin e publikuar.

Megjithatë, dëmi është bërë: perceptimi që ngjalli ky veprim është ai i një politike që nuk ngjall më shpresë, por që, në përpjekje për të marrë çdo votë, nuk ngurron të shkelë edhe kufirin më të shenjtë midis jetës dhe vdekjes.

 

 

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu